7 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה משפחה זה לא אנשים זרים
אבל זה משפחה זה לא אנשים זרים
אנונימית
את לא חייבת להשים שמלה ועקבים שימי משהו יפה ונוח אל תשימי עקבים זה סתם מיוצר
כי באים אליך אורחים, ולהתלבש יפה זה תמיד יפה, וחוץ מזה זה לכבד. תחשבי שאורחים יגיעו לבית המארח ויראו אותך בפיגמה זה לא נעים
שואל השאלה:
טוב רק מעדכנת שבמקום פיגמה שמתי חולצה חגיגית אבל עם טרנינג. ככה זה חצי חצי
טוב רק מעדכנת שבמקום פיגמה שמתי חולצה חגיגית אבל עם טרנינג. ככה זה חצי חצי
אנונימית
שואל השאלה:
כן נכון שיש אורחים אבל אני לא הולכת לשום מקום אין לי למה לשים עכשיו בגד חגיגי ועקבים
כן נכון שיש אורחים אבל אני לא הולכת לשום מקום אין לי למה לשים עכשיו בגד חגיגי ועקבים
אנונימית
הוא מארח קצת כבוד תתלבשי לחג זה חגיגי
כי זה לא מכבד את החג כל כך
באותו הנושא: