5 תשובות
היי, אני עובד באפל אם זה מספיק טוב.
שואל השאלה:
למה כשאין איחסון באייפון התמונות מצלמות אבל הופכות לתבנית ואיך אפשר לראות אותן
אנונימית
שואל השאלה:
צילמתי תמונות וחלק מהן לבנות ואני חייבת אותן
אנונימית
אין לי שמצ של מושג, מצטער.
שואל השאלה:
טוב תודה בכל מקרה
אנונימית