14 תשובות
כי זה קשה
אני מאוד הייתי רוצה להיות דתייה אבל קשה לי מאוד
אנונימית
לא
כי כשאני לובשת חצאית ארוכות אני מרגישה כמו שק תפוח אדמה ובגלל זה יורד לי כל הביטחון עצמי...
אנונימית
לא.
חד משמעית
לא
לא
מה עשיתי רע בחיים שאעשה את זה .. ממש לא
אנונימית
נא לא רואה סיבה
לא חושבת
לא אני מעדיפה להתלבש איך שבא לי ולא בכפייה
ממש לא לא אפגע בעצמי, הצניעות היחידה שאני מכירה זה אופי
כאילו אני מתלבשת דיי צנוע בלי חולצות בטן ומכנסיים שהם ממש קצרצרים כמו תחתונים
אבל לא ברמה של דתיות, באמת שחם רצח בקיץ ואני לא יכולה ללבוש ארוך
אבל לא ברמה של דתיות, באמת שחם רצח בקיץ ואני לא יכולה ללבוש ארוך
לא, ממש טוב לי
באותו הנושא: