2 תשובות
אם אתן לא קרובות לא כדאי לך להשקיע
לא אם אתן לא חברות בכלל, אבל אם אתן כן קרובות עוד קצת אז תכתבי לה מזל טוב או משהו, ואם אתן עדיין חברות טובות יחסית אב תכתבי לה איזה ברכה אבל קצרה לא ממש מושקעת אבל גם לא רק מזל טוב (: