88 תשובות
בן:אדם,בר,בן, אלווין
בת:גילי,בר,עומר,גל,אליה
בת:גילי,בר,עומר,גל,אליה
לא קשור למראה, אולי מאיה, אמה לא יודעת לא חדבתי על זה
מה נראה לך אני מחליט אם יהיה לה שיער בלונדיני או חום?
לידה זה לא ייצור בהתאמה אישית
מה שבא ברוך הבא
לידה זה לא ייצור בהתאמה אישית
מה שבא ברוך הבא
אנונימי
נעומי
לא יודעת אח שלי גנב את השם שרציתי
וזה לא משנה לי הצבע שיער או המראה רק שיהיה בריא
וזה לא משנה לי הצבע שיער או המראה רק שיהיה בריא
לפי שמות של דמויות בספרים שאני אוהבת
אחת מהן פוליאנה
אחת מהן פוליאנה
ג'וזפין/ליאן, על שם מישהי שממש חשובה לי.
אריאל
יאללה יוסי
דרך אגב התינוקות משנים את צבע השיער והעניים כשהם גדלים לפעמים אז אי אפשר לקרוא להם לפי המראה. נראה לי..
רוניה
בל מאי אל נייה קאי שמות כאלו מיוחדים
רחב
אמילי
שני
שני
אין מצב שתצא לי בת בלונדינית חחח
ולגבי שמות לא יודע ספציפי אבל אני מניח משהו מהתנ"ך אבל שעדיין יתפוס לימינו
ולגבי שמות לא יודע ספציפי אבל אני מניח משהו מהתנ"ך אבל שעדיין יתפוס לימינו
שלכת
אמה
החלטתי את זה כבר שהייתי בת חמש נראה לי
החלטתי את זה כבר שהייתי בת חמש נראה לי
אני ממש אוהבת את השם קאי
ולא קוראים לילד לפי המראה זה לא קשור
ולא קוראים לילד לפי המראה זה לא קשור
בן או בת- לא משנה לי, אלכס על שם מישהו שחשוב לי. יהיה לי ילד בשם אלכס אם יהיה לי ילד.
בן- בן, ליאם.
בת- מאיה, סתיו...
בן- בן, ליאם.
בת- מאיה, סתיו...
נעלבתי שאין רועי...
דרייבש ילד מלך צריך שפ של מלך
בת- עלמה, שני, מאיה,אמילי,אמה, ליבי, נגה/נוגה, תמר,נויה, נועה, מיקה, נטע, רוני, הילה, קסם וכולי...
אם היא תוולד ביולי אז יולי ואם במאי אז מאי ואביב אם היא תוולד באביב.
בן- עמית, הראל, אופק, יונתן/יהונתן, רז, מאור, איתי, אלמוג, אורי, יהב וכולי...
אבל רק נראה לי... נראה באותו זמן מה יבוא לי
אם היא תוולד ביולי אז יולי ואם במאי אז מאי ואביב אם היא תוולד באביב.
בן- עמית, הראל, אופק, יונתן/יהונתן, רז, מאור, איתי, אלמוג, אורי, יהב וכולי...
אבל רק נראה לי... נראה באותו זמן מה יבוא לי
בן- דילן
בת- לא יודעת
בת- לא יודעת
יקראו לה אליסון.
היא תהיה מהירה בטירוף.
היא תהיה בצבע ורוד.
עדיין מחכה ללמבורגיני ורודה.
היא תהיה מהירה בטירוף.
היא תהיה בצבע ורוד.
עדיין מחכה ללמבורגיני ורודה.
אני לא מתכננת מעכשיו
לדעתי כל אחד צריך לקבל שם שמתאים לו ולא שם מתוכנן מראש
לדעתי כל אחד צריך לקבל שם שמתאים לו ולא שם מתוכנן מראש
בת: ליילה/טיילור
בן: הארי/דניאל
בן: הארי/דניאל
אנונימית
^^^ חחח t.s. אהבתי
לא יודעת, אבל מה שכן כל השמות יהיו מהתורה.
נעמה זה ממש יפה
גם אור לבן
איפק
לא יודעת איך היא תיהיה
לא יודעת איך היא תיהיה
עמית, עדי , מאיה, הלל, גל
אנונימית
האמת אני ממש אוהבת את השם היילי (hayley)
לבנים הארי (harry)
לבנים הארי (harry)
עומר ונועה לבת.
ליז לבת וג'ייק לבן
לא אכפת לי מראה אבל שפשוט היו דומים לי
לא אכפת לי מראה אבל שפשוט היו דומים לי
אנונימית
ין, יאנג, איתי, נואל, לואי.
אדל
לא משנה השיער
אני אקרא לה אדל
על מה המינוס דפאק?
אדל זה חיבור של האותיות של האנשים הכי חשובים לי
לא משנה השיער
אני אקרא לה אדל
על מה המינוס דפאק?
אדל זה חיבור של האותיות של האנשים הכי חשובים לי
בן- עומרי/עילאי
בת- עמית
בת- עמית
ירין
אנונימית
בנות - ליז , ג'וי , מינה , אמי , סוקי .
בנים - גייק , טאיל , ריקו , ריי , יורי .
בנים - גייק , טאיל , ריקו , ריי , יורי .
עמית.
בן:עומר,סתיו,בר,
בת:גלי,רובין,שלי
בת:גלי,רובין,שלי
אלמה ורואי בעזרת השם
אנונימית
מאי דילן ראין
נויה ומעיין
תמיד אהבתי את השמות האלה מקווה שכשיהיו לי 2 בנות בעתיד אני אקרא להן ככה❤
תמיד אהבתי את השמות האלה מקווה שכשיהיו לי 2 בנות בעתיד אני אקרא להן ככה❤
אנונימית
רעיון של ילדה (מפגרת) שאני מכירה:
ארן ייגר (משנה את השם משפחה לייגר)
ארן ייגר (משנה את השם משפחה לייגר)
אנונימית
אם היא בלונדינית אז גל או בר ואם בצבע שיער חום כזה אז נוי או קים
היא/הוא יפה כמו שהיא/הוא, אני לא חושבת שזה חכם לפנתז יופי של הילד/ה העתידי/ת שלי.
יש לי חלום לקרוא לו/ה יהלום או אושר אבל אי אפשר לדעת מה יהיה חחח
יש לי חלום לקרוא לו/ה יהלום או אושר אבל אי אפשר לדעת מה יהיה חחח
סיון
דקל
אדר
שרון
שחף
רפאל
מורן
ים
זיו
דורין
יהב
מור
רון
יהל
רביד
דין
לביא
הילי
שי
ניר
אלינור
שרה
אדם
מיכאל
ניצן
תמיר
שון
הדס
מאור
איילה
ניר
לירון
שניר
יעל
אורן
תמיר
תמרי
דקל
אדר
שרון
שחף
רפאל
מורן
ים
זיו
דורין
יהב
מור
רון
יהל
רביד
דין
לביא
הילי
שי
ניר
אלינור
שרה
אדם
מיכאל
ניצן
תמיר
שון
הדס
מאור
איילה
ניר
לירון
שניר
יעל
אורן
תמיר
תמרי
אנונימית
בן: יונתן, בניה, אליה, איתי, איתן, אןרי
בת: סתיו,גילת,
בת: סתיו,גילת,
מלודי
בנים: ארי ואדם
בנות: שייה סהר ואלה
בנות: שייה סהר ואלה
אין לי יותר מידי אבל
בן: אליה, יונתן
בת: רותם
בן: אליה, יונתן
בת: רותם
יאן ממש אהבתי את השם הזה
brutalism
שאלו שאלה , אז עונים .
ולא כולם מתכוונים להישאר בישראל .. ואין לשם ארץ . די לזבל שטויות .
שאלו שאלה , אז עונים .
ולא כולם מתכוונים להישאר בישראל .. ואין לשם ארץ . די לזבל שטויות .
אנונימית
לבנים אסף/נבו/אלרוי
לבנות לינוי/יערה
ולא משנה לי מראה
לבנות לינוי/יערה
ולא משנה לי מראה
אם תהיה לי בת אקרא לה לאונור (leonor) או סבנה (savana) או פביאולה (fabiola) או קמילה או אובלי (obeli) או רובי.
ואם יהיה לי בן אקרא לו אסטבאן (esteban) או פליקס
ואם יהיה לי בן אקרא לו אסטבאן (esteban) או פליקס
אנונימית
בת- שיר, שירה, גל, ים, שלי, שחר
בן- איתי, עומר, רועי, ריף, שחף, שחר
בן- איתי, עומר, רועי, ריף, שחף, שחר
אנונימית
תאמת שלא משנה לי אם הוא יהיה בלונדיני או ברוטני. אני אקרא לו יאן , אני ממש אוהבת את השם הזה ואם זו תהיה בת תאמת אני ממש לא בטוחה כנראה יקראו לה קתרין , לא קטיה לא יקתרינה אלא פשוט קתרין (ketrin)
לבן שחר זה שם ככ יפה ולבת אם היא תהיה בלונדינית אולי רומי ואם שיער חום אז ליאן וממש רציתי אופיר אבל לסבא שלי קוראים אופיר אז אי אפשר
אנונימית
אופק
בת:
אם היא תהיה בלונדינית אז אן
אם היא תהיה עם שיער חום אז יהלי
אם היא תהיה עם שיער שחור אז מעין
אם היא תהיה עם שיער ג'ינג'י אז כרמן
והשם בכללי שאני רוצה: דיאנה
בן:
אם הוא יהיה עם שיער בלונדיני אז תום/טום
אם הוא יהיה עם שיער חום אז הארי
אם הוא יהיה עם שיער שחור אז אריאל
אם הוא יהיה עם שיער ג'ינג'י אז אוגסטוס
שם בכללי: רון
כן חלק שמות מספרים לא לשפוט
אם היא תהיה בלונדינית אז אן
אם היא תהיה עם שיער חום אז יהלי
אם היא תהיה עם שיער שחור אז מעין
אם היא תהיה עם שיער ג'ינג'י אז כרמן
והשם בכללי שאני רוצה: דיאנה
בן:
אם הוא יהיה עם שיער בלונדיני אז תום/טום
אם הוא יהיה עם שיער חום אז הארי
אם הוא יהיה עם שיער שחור אז אריאל
אם הוא יהיה עם שיער ג'ינג'י אז אוגסטוס
שם בכללי: רון
כן חלק שמות מספרים לא לשפוט
בת: בל
בן: יקיר, ואם לא ארצה שם עברי אז הארי.
בן: יקיר, ואם לא ארצה שם עברי אז הארי.
לא יודעת, אבל שמות מהסגנון הזה:
בת - ארי, אן, ג'יין, אליס
בן - סול, ג'ונתן, אלכס
בת - ארי, אן, ג'יין, אליס
בן - סול, ג'ונתן, אלכס
גלי
קנה
הלל או לבן או לבת מי שיבוא ראשון
שיער חום/שחור
שיער חום/שחור
ג'וני
ראיין, ג'וש , מיכאל
יואו יש פה שמות יפים
סברינה
ניקולס
ניקולס
קאי, בר
אנונימית
בן - ניב
בת - ירין
בת - ירין
סופי, כי היא תיהיה הסוף של חיי
רומי הילי סתיו
קאי
קמילה
אל
קלואי
מקנזי
זואי
אלה
קים
אליסון
סופי
אמילי
היילי
לורן
אליינה
קרוליין
קתרין
שמות אמריקאיים...
קמילה
אל
קלואי
מקנזי
זואי
אלה
קים
אליסון
סופי
אמילי
היילי
לורן
אליינה
קרוליין
קתרין
שמות אמריקאיים...
בנים : עמית, יובל, מרקו, עומר, לירן, דניאל, גיא, אלי, ליאור
בנות: מאיה, מריה, נטלי, יעל, מיכל, ליבי, יסמין, קלואי, אנה
בנות: מאיה, מריה, נטלי, יעל, מיכל, ליבי, יסמין, קלואי, אנה
אנונימי
אוהבת ליאו לבן ויסמין לבת
אני מאוד מתחברת לשם מיי, כי הוא בינלאומי והמשמעות שלו היא יופי.
וגם יש עוד שמות כמו ים, סופי, אמילי, יהלי, זואי, לי...
לבנים תאמת פחות חשבתי אבל יש שם אחד שהוא די יפה בעיני שהוא ריי/ריו. אני לא בטוחה מה המשמעות
וגם יש עוד שמות כמו ים, סופי, אמילי, יהלי, זואי, לי...
לבנים תאמת פחות חשבתי אבל יש שם אחד שהוא די יפה בעיני שהוא ריי/ריו. אני לא בטוחה מה המשמעות
שיער חום /בלונידיני.ת - נועם/עלמה
שיער שחור - רומי/קאי
שיער ג'ינג'י - רוי
שיער שחור - רומי/קאי
שיער ג'ינג'י - רוי
אנונימית
הא-יון
מא-רי
סתם, לא יודעת אבל גם אלה שמות יפים
מא-רי
סתם, לא יודעת אבל גם אלה שמות יפים
לא יהיה לי ברוך השם
אמה ולילה
לא אכפת לי איך היא תראה
לא אכפת לי איך היא תראה
בת : דניאל , עלמה , גל
בן : לב , דן
בן : לב , דן
נארוטו ואת אח שלו סאסקה
אני רוצה לקרוא לילד הראשון שלי על שם הקראש הראשון שהיה לי ושבר לי את הלב.
אז אם זה יהיה בן - עידן
אם זאת תהיה בת - עדן (כאילו בגלל שזה דומה לעידן)
אז אם זה יהיה בן - עידן
אם זאת תהיה בת - עדן (כאילו בגלל שזה דומה לעידן)
אנונימית
בת ניקול אדל
בן ארי
בן ארי
בנות: ירדן, אופל, סתיו.
בנים: ים, ריי, יובל, עומר, סתיו.
בכל מקרה יהיה/תהיה סתיו.
בנים: ים, ריי, יובל, עומר, סתיו.
בכל מקרה יהיה/תהיה סתיו.
באותו הנושא: