7 תשובות
לא זה סבבה
לא, תתחדשי! :)
לא זה סבבה לגמרי תתחדשי ותהני
זה לא קצת אבל זה מעולה, תתחדשי!
לאא זה ממש סבבה תתחדשיי
שואל השאלה:
תודה!!!
תודה!!!
המון תתחדשי
באותו הנושא: