6 תשובות
תני לדימיון שלך לפרוח את עוד תגיעי איתו לפיתרון
קחי את הזמן בחשיבה
קחי את הזמן בחשיבה
כן זה קורה הרבה
הפתרון הוא פשוט לכתוב ואז מגיעים לפתרון איכשהו
הפתרון הוא פשוט לכתוב ואז מגיעים לפתרון איכשהו
שואל השאלה:
הם פשוט אמורים ממש *לתכנן* את זה ולפעול. אני יודעת כבר איך להוציא אותם מזה, למזלם.
הם פשוט אמורים ממש *לתכנן* את זה ולפעול. אני יודעת כבר איך להוציא אותם מזה, למזלם.
זה קורה לי מלא, מה שאני לרוב עושה זה מדמיינת מה היה קורה אם אני הייתי במקומם, במימד שלהם ובסיטואציה שלהם.
אגב אם את צריכה עזרה בלכתוב או משהו, את מוזמנת לשלוח לי הודעה
אגב אם את צריכה עזרה בלכתוב או משהו, את מוזמנת לשלוח לי הודעה
תהיי עייפה. זה תמיד עוזר.
באותו הנושא: