8 תשובות
לא תקפנו את המסגד פשוט הערבים שם התחילו להשתולל, למרות שלהרוס את המסגד הזה זו ציונות
זאת לא ציוניות. זאת שנאת האחר. אם היהדות מושתת על שנאה זה עצוב.
זה מגיע להם אחרי מה שהם עושים לנו
לא אביע את דעתי בנוגע לקיומו של המסגד.
אבל היהדות לא מושתתת על שנאה..
אם כבר המוסלמים בנו את המסגד הזה למרות שידעו ששם היה בית המקדש, מי מושתת על שנאה עכשיו?
הם אשכרה מתעלמים מזה שהר הבית הוא קדוש גם לנו וטוענים שזה מקום פולחן מוסלמי.
המוסלמים גם בנו הרבה מסגדים אפילו על כנסיות לשעבר..
משהו שהיהודים לא עושים..
אבל היהדות לא מושתתת על שנאה..
אם כבר המוסלמים בנו את המסגד הזה למרות שידעו ששם היה בית המקדש, מי מושתת על שנאה עכשיו?
הם אשכרה מתעלמים מזה שהר הבית הוא קדוש גם לנו וטוענים שזה מקום פולחן מוסלמי.
המוסלמים גם בנו הרבה מסגדים אפילו על כנסיות לשעבר..
משהו שהיהודים לא עושים..
לא תקפו את המסגד פשוט היו שם מלא ערבים שזרקו אבנים וזיקוקים על שוטרים אז היו שם בלגנים וזה
אנונימי
הלוואי שיתקפו שיהרס המקום הזה שיבנה בית המקדש ושכל הערבים ילכו לטיזנאמו
לא תקפנו אותו..
היו מתפרעים שהתבצרו בתוך המסגד וזרקו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון..
היו מתפרעים שהתבצרו בתוך המסגד וזרקו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון..
לא יתקפו את המקום הזה לעולם.
באותו הנושא: