10 תשובות
ראיתי לפני שנה, זה נחמד
לא ראיתי אבל ידיד שלי כן והוא המליץ לי אבל אני לא רואה אנימה אז זה לא באמת יעניין אותי אבל אם אותך כן אז נראה לי שכן
כן
כןן
כן
קראתי את כל המנגה וראיתי את הסדרה
אחלה אנימה
קראתי את כל המנגה וראיתי את הסדרה
אחלה אנימה
כן בהחלט
כן
כן אחת האנימות האהובות עלי ובאמת המדהימות שראיתי
כן
אנימה אחת הטובות שנוצרו לדעתי, כל עונה הייתה מדהימה ויש סיבובים מטורפים בעלילה והכל בכללי ממש מרתק (יש הרבה אלימות ודם אם לא מפריע)