5 תשובות
שואל השאלה:
לא אני לא מסכנת את עצמי ולא ת'אחרים אבל היא מכריחה אותי תמיד ואם לא בא לי להכנס היא מתקשרת לאמאשלי
לא אני לא מסכנת את עצמי ולא ת'אחרים אבל היא מכריחה אותי תמיד ואם לא בא לי להכנס היא מתקשרת לאמאשלי
אנונימית
לא מה פתאום
את בוחרת
את בוחרת
לא.
לא.
זו בחירה שלך
זו בחירה שלך
לא
אנונימי
באותו הנושא: