6 תשובות
בוקר טוב
"בוקר טוב באמת"
טוב שנזכרת שאני קיימת זה טוב
תגיד אתה בחורה עם אגו
"הו שלום לך, תודה שנזכרת בי"
אל תעני לו איזה ארבעים דקות שעה ואז תכתבי לו נזכרת שאני חיה?