19 תשובות
תעלי את זה בשיחות, תראי לו שאכפת לך ממנו, אם נגיד את כותבת לו בוקר טוב אז תשאלי איך הוא ישן וכאלה, שיראה שאכפת לך ממנו (:
פשוט לדבר איתו על זה תגידי שאת בקטע שלו ותנסי כמה שיותר להתייחס אליו
שואל השאלה:
אבל זה ממש מביך אותי לרשום לו את זה , כאילו אני כן רושמת לו אבל לא ממש . אני יכולה לשלוח לך תמונות ותגידי לי כזה מה לעשותת?
אנונימית
שואל השאלה:
לא בלי להגיד לו ישירות
אנונימית
תתני לו רמזים כאלו שאת בקטע שלו
שואל השאלה:
איךך?? איך לתת רמזים
אנונימית
שואל השאלה:
פליז פליז איך
אנונימית
אולי תנסי כזה: "ואיי תשמע שממש כיף לדבר איתך" או משהו בסגנון..
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור לחיים
אנונימית
אחרי שיחה ארוכה וטובה תכתבי לקראת הסוף: "אני חייבת ללכת לישון שתדע שממש כיף לדבר איתך, אני אעשה את זה יותר חחח"

זה ממש כיף לקבל הודעה כזו, מניסיון (:
שואל השאלה:
אנחנו מדברים פשוט איך לגרום לו להבין
אנונימית
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
למה את חושבת שהוא לא מבין רמזים?
שואל השאלה:
אבל אני מדברת איתו
הרבה באמת הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
רשמתי לו מתישהו - "*** ממש תודה על הכל וואי באמת שבלעדיך ממזמן הייתי הולכת הביתה עודדת אותי רצחח ועזרת לי ברמות עם האוכל והכל . אין עלייך בעולם באמת תודה ברמות " וזה אבל הוא לא מבין רמזים
אנונימית
שואל השאלה:
ושלחתי
לו עוד בסגנון
אנונימית
אהה הבנתי, הוא לא יוזם שיחות.

זה מצב די בעייתי אבל יש פעמים שבהם צד אחד חייב להיות הזה שיוזם (לפחות בתחילת הקשר), וגם כתבת שיש פעמים שהוא דווקא כן מראה עניין.
זה נשמע שזה הולך מצוין בינתיים, תמשיכי ככה ותנסי גם לאט לאט להתקרב אליו פיזית זה תמיד מושך.

טיפ חשוב: אם תרגישי שכל מה שאת עושה (השאלות\המגע וכאלה) זה חד צדדי אז בבקשה תעצרי את זה, ותביני שהוא לא בקטע שלך ושזה בסדר גמור.
שואל השאלה:
כי הוא לא שולח לי הודעות והכל כאילו יש פעמים שזה ממש נראה שזה הדדי ופעמים שלא
אנונימית