7 תשובות
אם אין לך ג'ינס תלכי לקנות איזה ג'ינס יפה ותשימי חולצה יפה
שואל השאלה:
כן אבל כאילו לאמא שלי אין כזה הרבה כסף כדי לקנות לי בגדים כרגע..)
אנונימית
אז שימי אולי חצאית וחולצה? או שמלה
שואל השאלה:
לא יודעת אוף אני לא אוהבצ את עצמי ולא שום דבר נמאס לי
אנונימית
אולי תבקשי מחברה??
שימי חולצה יפה כזאת עם מכנס יפה גם רעיון
אויי אני דיי מבינה :(

תשאלי איזה חברה אם יש לה איזה ג'ינס להשאיל לך (ושיעלה אלייך כמובן)

מקסימום תלבשי טייץ אין מה לעשות :((

אם את רוצה להיראות טוב יותר תשימי איזה שרשרת או משהו חמוד כזה ;)

ובקשר למחזור אני לא ממש יכולה לעזור לך אולי תיקחי כדור שיעזור לך לכאבים (אם יש לך)

בכל אופן

ממש ממש מקווה שתסתדרי
ושילך לך טוב


המון בהצלחה :)