40 תשובות
בתאבון :)
אני גאה בך כל כך!!
רק לבריאות מקסימום הכל יוצא החוצה בסוף
מכובד
אלוף
כן, קרה גל לי פעם חח
שואל השאלה:
צפרדע מלכותי
ישש
צפרדע מלכותי
ישש
כמו אחים שלי.
ואני שואל- איך?
איך למען השם?
קוביית שוקולד אחת זה כבר די והותר בשבילי.
ואני שואל- איך?
איך למען השם?
קוביית שוקולד אחת זה כבר די והותר בשבילי.
כן אבל זה רק עיניין של זמן שהשאלה תימחק אפשר פרח?
ולא בריא
ולא בריא
שואל השאלה:
למה אתם גאים בי חחח
למה אתם גאים בי חחח
well played
ואוו
אם שוקולד היה רעל לבני אדם כמו שזה רעל לכלבים(למרות שהכלבה שלי חיסלה שוקולדים ולא קרה לה כלום אז לא יודעת מה לחשוב על זה)
אני לא הייתי רוצה לאכול כלום:)
אני לא הייתי רוצה לאכול כלום:)
שואל השאלה:
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
מה למה? ואסור לבקש פרחים
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
מה למה? ואסור לבקש פרחים
בקטנה
אנחנו גאים בך כי לא נראלי שמישהו עשה את זה וכל הכבוד כפיים אנשים!
שואל השאלה:
צפרדע מלכותי
שוקולד זה נדיר ועוזר למחזור
צפרדע מלכותי
שוקולד זה נדיר ועוזר למחזור
שואל השאלה:
במבה 4
אני רעבה
במבה 4
אני רעבה
נכוןן זה נדיר ואיך החיים היו נראים בלי שוקולד אין לי שמץ
גם אסור שאלה בלי מהות
גאה בך
הלוואי עליי
הלוואי עליי
שואל השאלה:
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
אה וכאילו לשאול מתי פעם אחרונה בכינו זה עם המון מהות?
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
אה וכאילו לשאול מתי פעם אחרונה בכינו זה עם המון מהות?
זה לא שאסור שאלה בלי מהות זה שטיפס מוחקים שאלות ללא מהות
שואל השאלה:
מתה על amp world
במחזור אני יכולה הכלל
מתה על amp world
במחזור אני יכולה הכלל
וואלה נכון ^^^
בוא ניחייה וניראה
עם מחקו תומר לי כי ניראה לי שאני לא יכולה ליראות מתי מחקו
עם מחקו תומר לי כי ניראה לי שאני לא יכולה ליראות מתי מחקו
^^^חחח כמובן
שואל השאלה:
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
תאמר*(:
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
תאמר*(:
וואו מטורף ללוש
שואל השאלה:
quiet_girl יואוו תודה
quiet_girl יואוו תודה
שואל השאלה:
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
אה אגב
נראה* נחייה*
אנונימית כן כן זו אני אנונימית
אה אגב
נראה* נחייה*
וואו-
ריספקט.
ריספקט.
שואל השאלה:
tigger
מסכימה
tigger
מסכימה
לא, זה מושלם ושוקולד זה הדבר היחיד שהופך אותי לשלמה
שואל השאלה:
טוסט ירושלמי
הוא היחיד שמבין אותי
טוסט ירושלמי
הוא היחיד שמבין אותי
לבריאות כפרה
אני בשוק השאלה נישארה!!!
מטורףף
באותו הנושא: