4 תשובות
דמות מעצבנת
רק אבישג>
רק אבישג>
מעצבנת אבל זכותה למה החיים שלה קשים
הכוונות שלה טובות אבל מה שיוצא קצת פחות..
כן גם אותי קצת ,למרות שההתנהגות שמתנהגים אליה היא דוחה