24 תשובות
צודקת
הכללה
כי זאת האמת
מה משחקת אותה ברור שכן נגיד מחשוף זה כי זה מושך
איזה סרט אחי
אבל יש חלק בנות שבאמת עושות את זה
אבל רובם לא
רק בגלל האחוז הזה אז הם חושבים שזה כולן
אבל רובם לא
רק בגלל האחוז הזה אז הם חושבים שזה כולן
חלק מהפעמים הם חיים בסרט. חלק מהפעמים לא.
כאילו באמת, מחשוף שמגיע עד הפופיק? לא את לא שמת את זה כדי להעצים את הנשיות שבך
כאילו באמת, מחשוף שמגיע עד הפופיק? לא את לא שמת את זה כדי להעצים את הנשיות שבך
אוקיי אז למה אני רואה בנות עם ג'ינסים באורך של תחתונים וחולצות בטן בימים של 15 מעלות?
אני פאקינג רןאה אותן רועדות מקור ואת האמת שאני מרגיש רע שהן מקריבות את הגוף שלהן בשביל צומת לב, באמת שיעשו מה שבא להן כן?
פשוט חבל לסבול בשביל עוד מבט של איזה בן
אני פאקינג רןאה אותן רועדות מקור ואת האמת שאני מרגיש רע שהן מקריבות את הגוף שלהן בשביל צומת לב, באמת שיעשו מה שבא להן כן?
פשוט חבל לסבול בשביל עוד מבט של איזה בן
אנונימי
כי יש בנים שקצת חיים בסרט.
כל אחת מתלבשת איך שהיא אוהבת ורוצה, ברור שתמיד יהיו מיעוט בנות שכן מתלבשות בשביל בנים, אבל הרוב המוחלט לא ככה.
גם אני כמובן לא ככה.
כל אחת מתלבשת איך שהיא אוהבת ורוצה, ברור שתמיד יהיו מיעוט בנות שכן מתלבשות בשביל בנים, אבל הרוב המוחלט לא ככה.
גם אני כמובן לא ככה.
^ הן רק מדגימות שבנות יכולות לשרוד בתנאים של מזג האוויר קשוח עם מינימום לבוש.
שואל השאלה:
^^ גם במקרה הזה אני שמה כדי להעצים את עצמי ואת הנשיות שלי
^^ גם במקרה הזה אני שמה כדי להעצים את עצמי ואת הנשיות שלי
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקר את עצמי
בעיקר את עצמי
אנונימית
העיקר אם אני אשים מחשוף כדי להעצים את עצמי יקראו לי נושך כריות
די כבר עם החרטא הזאת
שואל השאלה:
^ לא יודעת מה איתך אבל אני רואה גברים חטובים שעוד שניה אונסים את עצמם
^ לא יודעת מה איתך אבל אני רואה גברים חטובים שעוד שניה אונסים את עצמם
אנונימית
מה
אויש נו איזה העצמת נשיות יש בזה שאת יוצאת עם מכנס באורך של בוקסר וחולצה שמכסה רק את הציצי, רועדת מקור. בזמן שלבנים נעים עם מעילים??
שוב אני אומר, תעשי מה שפאקינג בא לך, אני לא עוצר אותך ובטח שלא אכפת לי. פשוט את לא עובדת על אף אחד כשאת אומרת שזה בשביל עצמך ולא בשביל מבטים של בנים.
שוב אני אומר, תעשי מה שפאקינג בא לך, אני לא עוצר אותך ובטח שלא אכפת לי. פשוט את לא עובדת על אף אחד כשאת אומרת שזה בשביל עצמך ולא בשביל מבטים של בנים.
אנונימי
אני לא אשקר אני אכן נמצא מול מראה מעל הממוצע כשאני לובש מחשוף עמוק במיוחד וחושב לעצמי שאני נראה עסיסי
שואל השאלה:
^ אתה יודע שהכוונה לא לנשים, ואני לא מנסה לעבוד על אף אחד אני יודעת מה נשים מרגישות ומה אני מרגישה ומנסה להבין מאיפה המחשבה הזאת נובעת
^ אתה יודע שהכוונה לא לנשים, ואני לא מנסה לעבוד על אף אחד אני יודעת מה נשים מרגישות ומה אני מרגישה ומנסה להבין מאיפה המחשבה הזאת נובעת
אנונימית
שואל השאלה:
לנשים כאלה * תיקון
לנשים כאלה * תיקון
אנונימית
אני גבר ובאמת יש גברים שחיים בסרט ובסטיפס הרבה חיים מעניין איפה המיטות פה
אנונימי
אני עייף כבר
אנונימי
מלהיות פה
אנונימי
את כל כך צודקת
באותו הנושא: