100 תשובות
ממש לא
@s
כן מבחינת "חוק", לא מבחינת כל הבחינות האחרות.
זה חוקי...
אבל למה?
שוגר דאדי
מגיל 18, נראלי...
שואל השאלה:
אז זה סבבה שיהיה לי חבר בן 30-40?
אנונימית
זה לא סבבה.
אבל חיים שלך.
שואל השאלה:
מבחינה חוקית
אנונימית
כן, מגיל 16 חוקי להיות עם מי שאת רוצה
רוב המדינות קובעות את גיל ההסכמה בטווח הגילים שבין 14 ל-18. גיל ההסכמה משתנה לעיתים גם לפי אופי וסוג יחסי המין ולעיתים על פי מין האדם הנדון. בישראל גיל ההסכמה הוא 16, למעט אם ההפרש בין הגילאים לא עול על 3 שנים שאז ניתן כבר מגיל 14.
מבחינת חוק כן, אבל למה.....
שואל השאלה:
למה לא?
אם זה חוקי אז אין בעיה
אנונימית
נראה לך הגיוני לצאת עם מישהו בגיל של סבא שלך?
@s
שואל השאלה:
אני לא באמת התכוונתי עם מישהו בן 80
אני פשוט נמשכת למבוגרים
אנונימית
דאדי3>>>
מבחינה חוקית הכל טוב
בעיקרון מבחינת חוק נראה לי שכן אבל בעיקרון לא חושבת שכדי
אממ חוקי כן, יותר מזה-לא.
בטח !!!!
בגלל ממש *קצת* כסף
שווה למה לא?
אבל מה את ממש רוצה להיות בשורה ראשונה של הלוויה ?!
שואל השאלה:
זה לא בשביל כסף
אנונימית
עם*
וכן.
מה לעזאזל אחותי אל תעשי את זה יהיה לך טראומות
מבחינת חוק כן
אבל למה שתהיי עם דאדי של דאדי
זה לא סביר גם עם מישהו בן 30 - 40.
אנונימית
איזה גבר בן 80 ירצה ילדה בת 16 עם שגיאות כתיב?
אנונימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי עם מישהו בן 80, זה היה רק בשביל להבין אם מותר בכל גיל
אני גם לא נמשכת לבני 80
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
שמתי לב רק אחרי ששלחתי את השאלה ולא יכולתי לתקן כי אין לי עריכה
אנונימית
למה שלא תצאי עם מישהו בגילך? חיחיח
אנונימי
את גולדיגרית יוצאת איתו הוא יכול להיות סבא שלך ואת רוצה את הכסף שלו והוא בדיוק אותו דבר רוצה את הגוף שלך
אנונימי
לא חושבת, לא בטוחה
אני חשובת שמגיל 16 מותר להתחתן בהרשאת הורים עד מישהו בגיל 18
ומגיל 18 אפשר עם מי שרוצים בלי אישור הורים
אבל לא בטוחה

אוקי, טעיתי אני מניחה, סטיפס שיקרו לי (,:
בלי קשר, זה לא בסדר. נקודה.
לגמריי
בגרמניה כן ;)
זה חוקי
אבל זה מאוד מוזרר
מותר מבחינת חוק
כן מה בקטנה כולה הבדל של 70 שנה למי לא יצא..וברצינות..למה לך??
איכסה
זה כאילו מותר מבחינת חוק אבל לא מגעיל אותך? יש לי בחילה
שואל השאלה:
בפעם העשירית לא באמת מישהו בן80, רשמתי את זה כדי להבין אם מותר לצאת עם מישהו בכל גיל
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
זה לא בשביל הכסף מה הקשר גולד עדרית?
אנונימית
כן זה חוקי
אבל זה מזעזע בטירוף
החוק שלנו דפוק
אנונימית
אז בן כמה הוא?
כן
אנונימי
אפילו זה מומלץ מקסימום זה יהיה שוגר דאדי ( ציניות כמובן)
ברגע שתגיעי לגיל 18 את יכולה לעשות מה שאת רוצה באיזה גיל של אהבה בין 18-120 את יכולה להיות עם מי שבאלך לפי החוק כשתיהיי בת 18
כן זה חוקי
אוח
איך זה נחמד להיות בן 80 עם בת 16


באמת...תענוג לחך.....זה לא חוקי היא בת 16 היא לא מעל 18
אנונימי
אני בשוק שהשאלה כבר 55 דקות קיימת
כן.
מבחינת החוק כן, זה חוקי.
חוקי אבל אסור להם לשכב
בטח מה אפילו ילד בן 10 ומישהי בת 100 יכולים לצאת ביחד!!
מה למה שתהיי עם בן 80
לא!!!
לא
זה כמו שתצאי עם סבא שלך
לצערינו החוק מאפשר ככה, אבל מוסרית לא. בכלל לא.
כן מותר תקראי בויקיפדיה גיל ההסכמה
אנונימי
גם מותר להם לשכב
אנונימי
וכל אלה שכותבים שאסור הם לא יודעים את החוק
אנונימי
אני בדקתי וזה חוקי
אנונימי
16 ומעלה מותר
אנונימי
תבדקי גם את
אנונימי
זה האמת
אנונימי
חוקי אבל סתם מוזר
עם מישהו שיכול להיות סבא שלך לא
לא
את עדיין נחשבת קטינה
חוקי
לא, גם לא בחוק
כשאת קטינה את יכולה לצאת עם מישהו שגדול ממך במקסימום 3 שנים
כשאת בת 18 מבחינת החוק תהיי גם עם בן 100
ממש ממש לא
למה לעזאזל זה בחמות?!
סתמי תפה מה את מנסה לעשות הרי את יודעת שזה חוקי אבל אידיוטי ומפגר אז למה להיות סתם טיפשה
אנונימית
חוקי לגמרי
זה חיים שלך
אם את בגיל 16 והחלטת שבאלך לצאת עם גבר בן 50 שהוא גם עשיר אז זכותך
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
מה את רוצה אחותי?
אנונימית
תכתבו בויקיפדיה גיל ההסכמה ותראו שזה מגיל 16 ומעלה מותר וגם שזה בלי קשר לגיל של האדם השני.
אנונימי
בגיל 16 מותר להיות עם בן 80 על פי החוק וזה כתוב בויקיפדיה.
אנונימי
כל מי שחושבים שאסור תכנסו לויקיפדיה ותראו שמותר
אנונימי
וואטפאק החיים שלך עוד ארוכים למה לצאת עם פדופילים שעוד שניה נקבע מותם
אנונימית
אכן כן
שני דברים:
1 חוקית - מותר
מוסרית - בעייתי אבל תלוי בך
2 החוק רק מגדיר עד איזה גיל יחסי מין עם אדם מבוגר נחשבים אונס גם בהסכמה מלאה כי ברור שילד בן 10 או נערה בת 12 לא באמת מבינים את הסיטואציה ולא יכולים להסכים
אבל החוק לא יכול לבחור בשביל אנשים ואם מישהי בת 17 רוצה לצאת עם גבר בן ארבעים זה הבעיה שלה והחיים שלה
לא! מגיל 18 זה חוקי, מוזר רצח אבל חוקי. גיל 16 + מישהו מעל לגיל 18 זה כבר לא חוקי
כן מבחינת חוק אבל אני לא חושבת שמישהי שפויה תצא עם מישהו בן שמונים בגיל שש עשרה
כעיקרון כן דו איט גירלל
ברור ניסיתי פעמיים
לא מה קשור
חוקי אבל למה ואיפה מוצאים אחד כזה שירצה להיות איתי
מבחינת חוק,חוקי.
אבל הוא עדיין יוצא פדופיל כיוון שאת קטינה.
אנונימי
לגבי החוק כן,
אבל בחיית לא..
חוקי חוקי
דפאק מה הבעיות שלך
לא נראה לי שזה חוקי אבל למה שתרצי לצאת עם מישהו בן 80 אני לא שופטת או משהו פשוט מעניין אותי לדעת?
ותקשיבו אל תיצאו עליה ככה היא בסך הכול שאלה שאלה גם אם זה נשמע לכם מזעזע נוראי לא שפוי בעליל לא צריך לדבר ככה לבן אדם זה לא עוזר לו וזה רק מלחיץ אותו עוד יותר חוץ מזה אתם לא יודעים מאיזה מקום זה נובע.
מבחינה חוקית כן,
מבחינה נפשית אני לא בעד זוגיות כאלה, זה מזעזע כש ראיתי בישראל בידור ששחקנית בת 26 יוצאת עם מישהו בן 81,
עזבו כסף / שוגר דדי / פרובוקציה וכל זה -

יש הרבה מאוד פערים בתפיסות, קשה לגדול ביחד ככה, כל הקטע בזוגיות זה בעיקר שמתבגרים ביחד שמבינים דברים ביחד, זה כל היופי.
כשילדה בת 20 יוצאת עם מישהו בן 34 זה לא בריא,
זה קשר שפשוט לא יצא ממנו כלום כי השאיפות אולי שונות ילדה בת 20 תרצה לבלות ולהנות וגבר בן 34 יותר בעבודה ובלהתחיל כבר חיים,
אגב אפשר לנצל כי המבוגר יותר יכול להשתמש בכוח שלו כמבוגר וחס וחלילה לנצל מינית או נפשית וכו.

אם יש אהבה סבבה, בהצלחה עם התיאום ציפיות אבל קחו בחשבון שכשאני אהייה בת 18 אני ארצה לצאת עם מישהו בגילי מהסיבות שאמרתי ובעיקר לא עם סבא שלי
וכן אני חושבת שזה מזעזע, אני לא אומרת את זכ מכוןנה לפגוע, לצאת עם מישהו בגיל של סבא שלך זה דבר שיכול קצת להיראות בפני מישהו אחר מזעזע או לא שפוי וזה בסדר לראות את זה ככה, כי אולי זה באמת ככה, תלוי בעיני המתבונן
לדעתי זה גם מזעזע אבל לא יודעת בסופו של דבר היא בוחרת מה לעשות זה החיים שלה אבל באמת לא מומלץ ואני מקווה שיש אנשים שיכולים לעזור לה עם זה כי בתכלס הם יכולים אותם אנשים מבוגרים שיוצאים עם קטינות ואפילו עם בנות צעירות שהן כבר בגירות להיכנס לכלא על זה ובצדק!