לפני שעתיים שלוש שאלתי מישהו אם הם מחפשים עובדים במקום כלשהו ואמרו לי לשלוח הודעה
ושלחתי אבל עדיין לא ענו לי, לא רציתי לשלוח מחר הודעה כי זה שישי וחג, זה בסדר יהיה לשלוח הודעה שבוע הבא בראשון למשל או שזה לא מתאים? ואם לא אז מתי לשלוח שוב? (אם עדיין לא יענו)