3 תשובות
שואל השאלה:
לחברה שלי יש ויש לה גלאקסי
אבל מישהו שיש לו אייפון נתן לה את החשבון
לחברה שלי יש ויש לה גלאקסי
אבל מישהו שיש לו אייפון נתן לה את החשבון
אנונימית
ספוטיפיי או יוטיוב מיוזיק הכי טוב
בתכל'ס, אם יש לך אוזניות טובות, עדיף לך deezer, כי יש להם hifi audio אבל סתם בשביל לשמוע מוזיקה עדיף יוטיוב פרמיום או ספוטיפיי פרמיום.
אני אישית מעדיף יוטיוב.
בתכל'ס, אם יש לך אוזניות טובות, עדיף לך deezer, כי יש להם hifi audio אבל סתם בשביל לשמוע מוזיקה עדיף יוטיוב פרמיום או ספוטיפיי פרמיום.
אני אישית מעדיף יוטיוב.
באותו הנושא: