7 תשובות
עם, כי אם לא תדעי את הפירוש שלא תחשבי זשאת מילה אחת ובכלל זה לא הפירוש
עם כתוביות
אם את רואה בנטפליקס, תשימי תרגום ושמע באנגלית. כל פעם שיש מילה שאת לא מבינה או שלא הספקת לקרוא, תעצרי.
;)
עם תרגום באנגלית זה הכי מועיל
בהתחלה עם
ואז לאט לאט להפסיק
עם תרגום,ולאט לאט את תרגישי שאת בכלל לא צריכה אותו ככה אני עשיתי