7 תשובות
עם, כי אם לא תדעי את הפירוש שלא תחשבי זשאת מילה אחת ובכלל זה לא הפירוש
עם תרגום באנגלית זה הכי מועיל
אם את רואה בנטפליקס, תשימי תרגום ושמע באנגלית. כל פעם שיש מילה שאת לא מבינה או שלא הספקת לקרוא, תעצרי.
;)
;)
בהתחלה עם
ואז לאט לאט להפסיק
ואז לאט לאט להפסיק
עם תרגום,ולאט לאט את תרגישי שאת בכלל לא צריכה אותו ככה אני עשיתי
עם כתוביות