9 תשובות
לא, מי שרואה בזה פדיחה כנראה מושפע בן 15 עם שבעים חליפות נייק בארון
פדיחה אחושלינג
אני חושב שזה לא פדיחה, מה אכפת
איזה מותג
אם הוא יפה בעינייך לא
לא פדיחה.
בוודאי
ממש לא
יאפ די פדיחה
באותו הנושא: