11 תשובות
מי זה
לא חושבת עליו משהו, זמר.
אין מה לחשוב עליו כל כך
לא מכירה :/
נחמד
אני מתה עליו הוא מצחיק וזמר מעולה
פאקינג בן אדם נדיר שר ברמה מוכשרת רצח ומצחיק פיפי
שהעצות שהוא נותן בטיק טוק הורגות אותי ויש לו שירים נחמדים.
אני מתה עליו בתור בנאדם ועל המוזיקה שלו
אוהב את הסגנון שלו מאוד ! עניין של טעם יש אוהבים יש פחות . אפשר לשמוע משהו מקורי פה !(:
https://open.spotify.com/album/7kzjqum2p3ycdyn7e00cst?si=ivqsmoextl-zcic9mj9xtq&utm_source=copy-link