11 תשובות
הסכסוך הישראלי פלסטיני??
הפלסטינים רוצים שנעוף מפה
הם גם מאמינים שלרצוח יהודים זה מזכה אותם בגן עדן ו7 בתולות או משו כזה
הם גם מאמינים שלרצוח יהודים זה מזכה אותם בגן עדן ו7 בתולות או משו כזה
שואל השאלה:
המחבלים שיש לאחרונה
המחבלים שיש לאחרונה
אנונימית
כעיקרון הסיבה היא שאנחנו חיים עם חיות
אבל הרמדאן מקצין את זה
אבל הרמדאן מקצין את זה
הסיבה לפיגועים היא אנטישמיות. זה לא קשור לשום סכסוך על הארץ כי זה היה הרבה לפני המדינה
רעיון איך לעצור את זה? ביאת המשיח, אני מניח. או חינוך מחדש לערבים כי הם מחונכים לשנוא ולרצוח אותנו
חח על מה המינוסים זו האמת
רעיון איך לעצור את זה? ביאת המשיח, אני מניח. או חינוך מחדש לערבים כי הם מחונכים לשנוא ולרצוח אותנו
חח על מה המינוסים זו האמת
אנונימי
הדבר הכי בסיסי זה שעם ישראל יהיה חייב לעשות תשובה,
הרי זה הכל מהלך של בורא עולם
ואז במיליון % באחראיות כבר לא יהיו פיגועים
כל דבר שקורה הוא בא ללמד אותנו שיעור (והוא לא לחינם)
הרי זה הכל מהלך של בורא עולם
ואז במיליון % באחראיות כבר לא יהיו פיגועים
כל דבר שקורה הוא בא ללמד אותנו שיעור (והוא לא לחינם)
הפלסטינים תמיד רצו שנעוף מפה אבל בגלל הרמדאן זה מקצין את זה והם עושים פיגועים בטווח יותר קצר בגלל שהם מאמינים שהם יעלו לגן עדן הם יקבלו 72 בתולות.
72 בתולות זה מה שמספרים למחבלים שמתפוצצים על יהודים שהם יקבלו, יעני בחורות בגן עדן לשכב עם 72 בתולות.
(זה מה שהבנתי)
72 בתולות זה מה שמספרים למחבלים שמתפוצצים על יהודים שהם יקבלו, יעני בחורות בגן עדן לשכב עם 72 בתולות.
(זה מה שהבנתי)
ערבים, חיות אדם
זה הכול
אה ובנוסף דת רצחנית שמסיתה להרג
זה הכול
אה ובנוסף דת רצחנית שמסיתה להרג
כנראה שבגלל הסכסוך, אין באמת סיבה אחת יש כמה..
אבל נראה לי הסיבה הכי גדולה זה בגלל הסכסוך
אבל נראה לי הסיבה הכי גדולה זה בגלל הסכסוך
הרעיו איך לגמור את זה
זה כל מחבל שרק יוצא בכוונה להרוג או לפגוע ביהודי באשר הוא יהודי
זה להרוג אותו, פשוו להרוג לא משנה כמה ילדים יש לו, או שהוא ילד בעצמו
זה כל מחבל שרק יוצא בכוונה להרוג או לפגוע ביהודי באשר הוא יהודי
זה להרוג אותו, פשוו להרוג לא משנה כמה ילדים יש לו, או שהוא ילד בעצמו
הערבים השובבים חושבים שהמדינה שלהם
אנונימי
באותו הנושא: