9 תשובות
כן
זה לא 13 פלוס או משהו
כן
לא.
אין לי טיקטוק, האפליקציה הכי מיותרת בעולם
אני הרבה שעות בטיקטוק
טיקטוק זה סתם חרטא
אני מול היוטיוב מלא כי משעמם לי תחת בבית
אני כן די הרבה בטיקטוק, אבל בתקופה האחרונה הוא נהיה מאוד משעמם אז אני כבר כמעט ולא...
באותו הנושא: