תשובה אחת
לא פוטרתי האומנם אבל רוצה להתפטר משם דחוף כי רוצה לעבוד עם בני גילי
מצאתי עבודה שנייה אבל כמובן שלא כולם מתקבלים לשם
אז נחשב שאין לי עדיין עבודה(?)