4 תשובות
הנה הבעיה. גם לחטא יותר מידיי לא טוב. בבוקר תשים מרפן ספריי ובערב מי מלח ולא יותר, כמובן לא לגעת עם הידיים
תנסה עם אלכוהול לחיטוי, לי גם היה ושמתי וזה עבר לי ממש מהר
למרוח סינטומיצין . לישון על ציפית נקייה חשוב!
בפנטן פלוס גם יכול לעשות שיפור
המי מלח קנויים? או בהכנה
אנונימית
מי מלח הם רק מחטאים, אתה חייב לשלב חיטוי עם משחה אנטיביוטית.
תתחיל לחטא במי מלח + סינטומיצין, 3 פעמים ביום.
לא לגעת באלכוהול, או כל חומר חיטוי אחר.
לא לגעת עם הידיים, תחטא רק עם מקלוני אוזניים.
ובנוסף, לא להשתמש באותו מקלון יותר מפעם אחת, אחרת החיידקים שתפסת בפעם הראשונה שנגעת חוזרים לאותו איזור.