18 תשובות
שואל השאלה:
^^מה חרטה? המון אנשים עושים את זה, זה לא איזה אגדה.
^^מה חרטה? המון אנשים עושים את זה, זה לא איזה אגדה.
אנונימי
זה בולשיט שיש רק בסרטים וזה עצוב שאתה מאמין לזה
אנונימי
תראה מה זה המון אנשים שומרים כשרות.
זה עדיין חרטא.
תראה מה זה המון אנשים שומרים כשרות.
זה עדיין חרטא.
זה אפילו נכתב בעיתון כשהיא הייתה קטנה^
ה5 ילדים שמתו, מבית ספר ידוע בעיר שלנו
ה5 ילדים שמתו, מבית ספר ידוע בעיר שלנו
אנונימי
זה אפקט פסיכולוגי אנשים מזיזים את זה ביחד. אם זה היה אמיתי הכוס הייתה זזה גם בלי שאף אחד יגע בה
שואל השאלה:
^^^^אני בתור אדם שמאמין שאסור לעשות את זה, אני לא אמליץ לך לעשות את זה, אבל אני מכיר אנשים שעשו את זה. זה לא חרטה!
^^^^אני בתור אדם שמאמין שאסור לעשות את זה, אני לא אמליץ לך לעשות את זה, אבל אני מכיר אנשים שעשו את זה. זה לא חרטה!
אנונימי
שואל השאלה:
^^חחח אפקט פסיכולוגי שאשכרה אומר דברים אמיתיים, זה חדש:)
^^חחח אפקט פסיכולוגי שאשכרה אומר דברים אמיתיים, זה חדש:)
אנונימי
זה לא חארטה אבל לפי היהדות אסור לעשות את זה זה להעלל בנשמות
חרטא בפיתה
אסור לעשות סיאנס על פי היהדות.
שכמובן זה לא קיים.
סיאנס זה לא חרטא
אמא שלי סיפרה לי ש5 ילדים מהבית ספר שלה עשו סיאנס ומתו אחרי כמה ימים כולם..
והיא עשתה סיאנס עם מישהו מפורסם שמת והוא רצה לדבר רק איתה כשהם עשו את הסיאנס 7 אנשים..
אמא שלי סיפרה לי ש5 ילדים מהבית ספר שלה עשו סיאנס ומתו אחרי כמה ימים כולם..
והיא עשתה סיאנס עם מישהו מפורסם שמת והוא רצה לדבר רק איתה כשהם עשו את הסיאנס 7 אנשים..
אנונימי
שסיאנס זה חרטא.
שגם לזה אני לא מאמין
אנונימי
שואל השאלה:
^חבל שאפילו ויקיפדיה לא שמע על המחקר הזה
^חבל שאפילו ויקיפדיה לא שמע על המחקר הזה
אנונימי
אל תהיה מופתע מתגובות. גם חז"ל אומרים בפתח גיהנום הרשעים לא ירצו לחזור בהם גם כשהם מבינים שהלך עליהם עוד רגע לפני מתן הדין הם יסרבו להכיר בעליונות הבורא יתברך. גם אל תשכח שאבותינו ממצרים דקה אחרי כל נס שעשה ה' לישראל ישר אחר כך ישראל זנחו את עבודת ה' ושכחו מי גזר את ים סוף לגזרים. כל התורה היא אמת לאמיתה רק מה שמוכח זה שהאתאיסטים הם אנשים כסילים שרצונם גובר על השכל ואי יכולתם לשמור על אנושיות בריאה והכרה בכך שהם אורגניזם קטן לעומת הבורא הרחמן ורוב הגאווה שיש לאתאיסטים בעצמם כל זה מסנוור אותם גם ברמה שאם הם יראו נס גלוי מול העיניים הם ישארו סתומים בפני המציאות.
ובסוף גם האתאיסטים מתיימרים להיות אנשים שיודעים דבר רק שרוב התאוות והגאווה שעוטפת אותם זה מה שעושה אותם אטומים בפני ההיגיון והשכל הבריא שמחייב שעולם שנברא בצורה מושלמת ליצירת חיים ויצירת אורגניזם בדמות אדם עם תודעה מפותחת ועוד מערכות אורגניזמיות אחרות שפועלות ביחסי גומלין בכאוס יציב לחלוטין עם סדר טבעי קיים, כל זה מחייב ומצביע באופן חד וברור שאין דבר כזה שאין בורא לעולם ומי שאומר אחרת פשוט אוטם את השכל בפני ההיגיון מה שמחייב שיש בורא לעולם. רק רצונם גובר על השכל ופה ה' תמיד בוחן את האדם היש מישהו עם שכל שידע להכיר בכך שהאדם הוא צעצוע ומינורי לעומת פלאי הבורא אשר יצר רק מאמירת "ויהי"
ובסוף גם האתאיסטים מתיימרים להיות אנשים שיודעים דבר רק שרוב התאוות והגאווה שעוטפת אותם זה מה שעושה אותם אטומים בפני ההיגיון והשכל הבריא שמחייב שעולם שנברא בצורה מושלמת ליצירת חיים ויצירת אורגניזם בדמות אדם עם תודעה מפותחת ועוד מערכות אורגניזמיות אחרות שפועלות ביחסי גומלין בכאוס יציב לחלוטין עם סדר טבעי קיים, כל זה מחייב ומצביע באופן חד וברור שאין דבר כזה שאין בורא לעולם ומי שאומר אחרת פשוט אוטם את השכל בפני ההיגיון מה שמחייב שיש בורא לעולם. רק רצונם גובר על השכל ופה ה' תמיד בוחן את האדם היש מישהו עם שכל שידע להכיר בכך שהאדם הוא צעצוע ומינורי לעומת פלאי הבורא אשר יצר רק מאמירת "ויהי"
שואל השאלה:
מי שאומר שזה חרטא, אומר סתם בלי לבדוק.
הרי זה מציאות, אין מה להתווכח.
^^^וכמובן שזה אסור על פי היהדות, אבל עניין אותי לראות מה הם עונים על זה, אבל אני מבין שאין להם תשובה.
מי שאומר שזה חרטא, אומר סתם בלי לבדוק.
הרי זה מציאות, אין מה להתווכח.
^^^וכמובן שזה אסור על פי היהדות, אבל עניין אותי לראות מה הם עונים על זה, אבל אני מבין שאין להם תשובה.
אנונימי
יש מחקר מדעי שכבר נערך על זה והוכיח שזה לא נכון,
אגב אני בחיים לא ראיתי סיאנס שבאמת עבד.
ומבחינה תאולוגית זה שטות גמורה
אגב אני בחיים לא ראיתי סיאנס שבאמת עבד.
ומבחינה תאולוגית זה שטות גמורה
באותו הנושא: