8 תשובות
השאלה תימחק כי אסור להראות פה את עצמך

אבל את כלכך יפה
את יכולה איילינר מסקארה וזהו
את מהממתת . את האמת אין לי מושג מה יתאים לך. נראה לי הכול בערך
וואי אחותי איזה פנים יפות יש לך
את מהממת יש לך יופי עדין כזה
מה ששמת שם זה יפה את יכולה לשים סומק אולי
אנונימית
את מהממת משהו עדין
גל גבות תעמידי אותן זה היה מושלם לך יש לך צורה יפה מסקרה טובה כזאת עם מעגל בלי איילנר כבר יש לך צורה יפה טיפה קוניסלר טיפה קונטור עם באלך תוחם ואודם ואת מושלמת
עם עור כמו שלך לא יותר מאיילינר
והיה לך יפה ממש צבע חום בשיער לא שחור אופל אבל גם לא בהיר