8 תשובות
אבויה איזה תאג
ולא אני רוסייה
כן
תצעקי יותר חזק מימונה
וכן ברןר אני מרוקאית
כנראה
אני לא אלך אבל כי משפחה אע
כן אבל איך את שואלת מעכשיו פסח לא התחיל
למה שאני לא יעשה מימונה זה החג שלנוו