7 תשובות
לא יודע, אבל בכל מקרה אין להם אף אחד שמשלם... כולם פורצים...
אנונימי
20 שח לחודש
240 בשנה
240 בשנה
תלוי איזה חבילה
ליחיד 240
ליחיד 240
אמור להיות רשום שם
זה איזה 15 שח לחודש
אם אין לך אייפון פשוט תורידי את הפרוץ
שואל השאלה:
^איפה אפשר?
^איפה אפשר?
אנונימית
באותו הנושא: