13 תשובות
אל תבואי לצבא בטח יכניסו אותך
תתחצפי למפקד
שואל השאלה:
^^^ אם אני סתם לא אבוא כמה ימים בטח יכניסו אותי למעצר ולא לכלא צבאי ואז גם ידפקו אותי מלא ימים שם
אנונימית
סבא שלי נכנס לכלא צבאי בגלל שהוא לא הסכים להחזיק נשק, הוא טען שנשק נועד לאנשים שרוצים לקחת חיים, ושזה לא מה שהוא רוצה לעשות.
אנונימית
אני לא חושבת שזה הפיתרון הם יעשו לך רק יותר רע
שואל השאלה:
^^^^ נו אם את חכמה אז ספרי לי מה את היית עושה
אנונימית
במשך איזה שבוע תגידי למפקד/ת שקשה לך ואת רוצה לעבור תפקיד וזה ואז תדפקי נפקדות ואולי יתחשבו בל ויתנו לך כמה ימים אבל תדעי שזה יכול להיות גם חודש
^לא נכנסת לכלא
אנונימית
קודם כל יפה שלי אני מבינה אותך לגמרי זה דבר ראשון.
אמ אם תתני מכות למישהי אז תקבלי בטוח אבל אם אין מישהי שאת שונאת זה לא שווה את זה
אמ את יכולה גם לא לבוא כמה ימים
להתחצף למפקד בסדיר זה לא עובד
אבל כעקרון אולי אם תבואי למישהו בדרגה גבוהה ותתחצפי ותגידי "מה תעשה תכניס אותי לכלא?" הוא יכניס כי יש להם אגו
שואל השאלה:
זאת הדרך היחידה, רק ככה עוזרים לך. תאמין/י לי שניסיתי כל דרך אפשרית ואמשיך לנסות עד שלא תשאר לי ברירה. מקווה שאצליח בלי להכנס לכלא, אבל אני אעשה מה שצריך
אנונימית
שואל השאלה:
תומר קאפון - חפרתי למפקד שלח לעבור אבל אני מפחדת לדפוק נפקדות כי לא רוצה שידפקו אותי המון זמן וגם יש סיכוי גדול שיכניסו אותי למעצר ולא לכלא ואז זה לא יעזור לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ הו מישהי נורמלית
תקשיבי יש לי קשיי הסתגלות ואני מרגישה בדכאון בגלל הצבא וראיתי קבן לא מזמן והוא בקושי הקשיב לי בקושי התעניין, חיפף אותי תוך רבע שעה משם. אני מיואשת. לא נותנים לי להגיש טופס 55 גם.. חייבת לשקול את כל האופציות שלי. יהיה לי רע גם בתפקיד וגם בכלא אז מה זה משנה..
אנונימית
תכווני על עצמך נשק או שתאיימי בהתאבדות
אנונימי