4 תשובות
מכירה את זה
הם לא חברים אמיתיים.
אז הם לא חברים
זה בחירה שלך, אני כנראה הייתי נעלב, אבל לא הייתי עוזב אותם בגלל מקרה אחד.
סימן להחליף חברים, עם כל הכאב.
יכול להיות שתרגישי בדידות בעקבות זה אבל זה לגיטימי אחרי מה שהם עשו לך. תזכרי שזה לא הוגן וגם לא באשמתך אם לא עשית שום דבר. כל עוד את יודעת שאת לא בעיה את תפרחי.
תחשבי על קשרים אחרים שיש לך פה ושם ולאט לאט תקחי צעד אחורה מהחבורה שלך ותצעדי לקראת אנשים טובים יותר.