16 תשובות
וואי כן אמאלה סוף מאכזב רצח
אבל מזל שיש עוד עונה בדרך
אבל מזל שיש עוד עונה בדרך
זה סוף עם טעם של עוד ככה זה בסדרות האיכותיות
זה לא הסוף הסופי
הולך להיות עונה 4
הולך להיות עונה 4
יוצאת עוד עונה הכל בסדר זה לא מסתיים ככה
כן לגמרי
אתם לא מבינים איך צרחתי בכל הבית
הוא מבוגר
הוא מבוגר
אתם לא מבינים איך צרחתי בכל הבית
הוא מבוגר
הוא מבוגר
שואל השאלה:
תקשיבו הייתי בטוחה הכל נגמר ונפתר בפרק הזה
ואז הם רוצחים לי את גרייס?!
הופכים את קאל לילד בן 15?!
מאוד לא נחמד
כןן אבל עד שהעונה הזאת תגיע אוף
תקשיבו הייתי בטוחה הכל נגמר ונפתר בפרק הזה
ואז הם רוצחים לי את גרייס?!
הופכים את קאל לילד בן 15?!
מאוד לא נחמד
כןן אבל עד שהעונה הזאת תגיע אוף
ממש
אני ידעתי על גרייס עוד מראש כי עשו לי ספוילרים אבל קאל כמעט התעלפתי
אני ידעתי על גרייס עוד מראש כי עשו לי ספוילרים אבל קאל כמעט התעלפתי
והעונה יוצאת בנובמבר 2022
שואל השאלה:
אוף אני רוצה עוד עונה נו באמת
אוף אני רוצה עוד עונה נו באמת
יש לי תיאוריה על הסוף אבל היא קצת מבאסת
אבל למה לספיילר אני לא מבין לפחות תכתבו
שואל השאלה:
תספר את התיאוריה
תספר את התיאוריה
מזעזע
אנונימית
אני בת
והתיאוריה היא שקאל לא באמת גדול, הוא מת
וגרייס רואה אותו כאילו כשהיא מתה
ובעצם קאל טבע וכשהוא מת הכל התאפס והוא חזר לגוף המתאים שלו
והתיאוריה היא שקאל לא באמת גדול, הוא מת
וגרייס רואה אותו כאילו כשהיא מתה
ובעצם קאל טבע וכשהוא מת הכל התאפס והוא חזר לגוף המתאים שלו
שואל השאלה:
^הו וואו
זאת תיאוריה טובה.
עצוב לי כל כך על בן אוליב וקאל אוף
^הו וואו
זאת תיאוריה טובה.
עצוב לי כל כך על בן אוליב וקאל אוף
לכולנו