3 תשובות
לכבות אותו לגמרי
זה סיוט
זה סיוט
שואל השאלה:
למה ? קניתי את ה13 פרו בנובמבר ועכשיו אני כבר עם שטח מלא
למה ? קניתי את ה13 פרו בנובמבר ועכשיו אני כבר עם שטח מלא
אנונימי
השטח אחסון שלי באייקלאוד היה מלא שבוע אחרי שקניתי, זה סתם מפריע ויפריע לך בהתראות ולא תוכל לעשות עם זה כלום
לכו להגדרות-חשבון שלכם-אייקלאוד-תמונות ויש שם כפתור שמכבה
אפשר לכבות עוד דברים באייקלאוד אבל התמונות זה כזה הדבר העיקרי שתופס את האחסון שם
לכו להגדרות-חשבון שלכם-אייקלאוד-תמונות ויש שם כפתור שמכבה
אפשר לכבות עוד דברים באייקלאוד אבל התמונות זה כזה הדבר העיקרי שתופס את האחסון שם
באותו הנושא: