6 תשובות
מאמינה שבגיל ה40 משהו כזה
תלוי לכל אחד זה מגיע מאוחר
25++
אפילו מגיל 20 ומשהו
וקרם הגנה כבר הרבה לפני
זה לא להסיר קמטים זה למנוע אותם מלכתחילה
וקרם הגנה כבר הרבה לפני
זה לא להסיר קמטים זה למנוע אותם מלכתחילה
כשיש קמטים
נראלי 40+
נראלי 40+
נראה לי בסביבות הגיל 35 או 34 או 33 כזה אפשר להתחיל לשים....אצל כל אחד מתחיל ירידה בנפח הפנים העור..וקמטים בגיל שונה לרוב בגיל 40-36 כולן כבר שמות קבוע
אנונימית
באותו הנושא: