התחברות
הרשמה
אני רעבה בטירוף ואין אצלי כלום, זה נורא שאוכל עכשיו פסטה ושניצל?
13 באפריל 2022, 09:44
רעב
אוכל
3 תשובות
קצת כבד לבוקר אבל לא
I
IZ-US
כמובן שלא , את יכולה גם לאכול המבורגר על הבוקר
w
white heart
ממש לא אבל תהני מזה שימי מוזיקה
כ
כל הבנות יפות אך את יותר
באותו הנושא:
אני רעבה בטירוף ואני רוצה קורונפלקס
אני רעבה בטירוף ואין לי מה לאכול
אני רעבה בטירוף אבל אין לי כלום בבית
אני בהתנדבות עכשיו בספרייה ואני רעבה בטירוף ואין לי כסף, מה לעשות?
אני רעבה בטירוף אבל אין לי כלום לאכול בבית עכשיו איך להסיח את דעתי מהרעב?
אני ממש רעבה ואין כלום בבית לאכול (באמת שכלום..) מה אני יכולה לעשות?
אני רעבה בטירוף מה לאכולל.?
הייתי עם רטלין ולא אכלתי כלום ואני לא רעבה אבל הבטן שלי מקרקרת בטירוף מה לעשות ?כואבת לי הבטן מרעב
אין לי אוכל בבית ואני רעבה בטירוף מה להכין ?
רעבה בטירוף, מה כדאי פיצה או המבורגר?
אני רעבה בטירוף ואין לי אוכל בבית מאיפה אפשר להזמין אוכל עכשיו דחוף?!!