25 תשובות
כבר רכבתי על סוס, בילדותי
אבל כן
אבל כן
כן אני יודע לרכוב
כן
רכבתי פעם זה מעייף ברמות הרגליים שלי מתו
רכבתי פעם זה מעייף ברמות הרגליים שלי מתו
אני אוהבת סוס פוני
ניסיתי שנים לשכנע את ההורים שלי לתת לי אבל זה לא עבד
כן
רכבתי זה כיף מאוד
הייתי רוצה לרכב על סוס ועל סוסי מלחמה
שואל השאלה:
^^ממליצה לך זה אחד הדברים הכי מרגיעים
^^ממליצה לך זה אחד הדברים הכי מרגיעים
יש לי טראומה, נפלתי בזמן שהוא רץ, ושברתי את הרגל.
שואל השאלה:
^אויי..
אני שברתי את היד, זה נוראא
^אויי..
אני שברתי את היד, זה נוראא
לא עפתי על זה אף פעם כי אני לא חושבת שזה מגניב ככ
אנונימית
אני אוהבת סוסיפ אבל לא הייתי רוכבת עליהם זה לדעתי די התעללות הם צריכים להיות בטבע
אנונימית
לפני כמה חודשים רצתי עם סוסה, נקרעה האקובה ועפתי על הפרצוף ישלי גם סירטון
כן לגמרי, זה נורא רצח.
שואל השאלה:
^^^זה לא התעללות, מטפלים בהם ברמה גבוהה. והרכיבה עצמה לא כואבת להם בכלל, לא מכריחים אותם לעשות משהו שהם מתנגדים אליו (אני לפחות)
^^^זה לא התעללות, מטפלים בהם ברמה גבוהה. והרכיבה עצמה לא כואבת להם בכלל, לא מכריחים אותם לעשות משהו שהם מתנגדים אליו (אני לפחות)
כן אני יודעת שמטפלים בהם טוב אבל יש כאלה שלא לפעמים מרביצים להם ולא מאכילים אותם עד שהם יעשו מה שאומרים להם
^^חרטא בפיתה
^לא מרעיבים, מצליפים
^לא מרעיבים, מצליפים
שואל השאלה:
אני לא הייתי עדה למקרים כאלה, אבל אם יש (ומן הסתם יש..לא חסרים אנשים חסרי לב) מקומם של האנשים האלה בגיהנום. לא יכולה לדמיין את הסוס שלי סובל מרעב או מכאב
אני לא הייתי עדה למקרים כאלה, אבל אם יש (ומן הסתם יש..לא חסרים אנשים חסרי לב) מקומם של האנשים האלה בגיהנום. לא יכולה לדמיין את הסוס שלי סובל מרעב או מכאב
אי פעם ראית איך מאלפים סוס?
שואל השאלה:
יש המון שיטות לאילוף סוסים, וכן חלק מהן נוראיות. אבל אני לא דיברתי על אילוף פה בשאלה בכלל
יש המון שיטות לאילוף סוסים, וכן חלק מהן נוראיות. אבל אני לא דיברתי על אילוף פה בשאלה בכלל
בשביל להגיע למצב שרוכבים עליו צריך לאלף אותו
רכבתי פעם כשהייתי קטנה, הייה ממש כיף אבל בגלל הקורונה הפסקתי, וכבר פחות התחברתי
כןן מתגעגעת לזה
באותו הנושא: