7 תשובות
גם לי זה ככה ואני לא הרבה בשמש בכלל אז יכול להיות שזה קשור
זה הגיוני
שואל השאלה:
אז זאת הסיבה? בגלל שלא נחשפים לשמש?
אנונימית
אני חושבת שכן כי זה חוסר בויטמין של השמש או שהגוף מייצר פחות מלנין
שואל השאלה:
כן יש לי האמת מחסור בויטמין d ..העור נראה חיוור כזה .. באלי לחזור לצבע שהיה לי):
כדאי להשתזף בלי קרם הגנה?
אנונימית
עדיף שלא זה יכול לגרום לקמטים והרבה מחלות עור בגיל מבוגר יותר אבל לא יודעת מה איתך אני בכל זאת לא אשים קרם הגנה
זה כי את לא בשמש
כשאת בשמש, הגוף מייצר ויטמין d שיוצא ואת צריכה, וגם, את משתזפת מה שמשפיע על צבע העור. החוסר של ויטמין די גם משפיע לדעתי.
כדאי לעשות עם זה משהו כמו להיות בחוץ יוצא או לקבל מרשם לויטמין די