9 תשובות
זה קורה לי תמיד. אני לא שולחת כבר הודעות
מסכימה
קצת מביך
שואל השאלה:
במיוחד שזו קבוצת חברות
אני תמיד עונה :/
תמיד מסננים אותי
במיוחד שזו קבוצת חברות
אני תמיד עונה :/
תמיד מסננים אותי
אנונימית
מאוד מעליב
כן אוף
מאוד מעליב
כן גם לי קורה
תחזירי להן
זה מה שאני עושה
תחזירי להן
זה מה שאני עושה
אנונימית
מסכים