7 תשובות
בטח קגיל
רגיל* :)
אף אחד לא בריא
לדע י הכי טוב זה זירו
לדע י הכי טוב זה זירו
רגיל
השאר תחליפי סוכר מסרטנים
כולם גרועים אבל רגיל הכי עדיף
השאר תחליפי סוכר מסרטנים
כולם גרועים אבל רגיל הכי עדיף
רגיל
אין בריא אבל הרגיל
זירו הכי טעים
באותו הנושא: