9 תשובות
כן
כן
לא חושב, אוטוטו הלילה מגיע ואם תישן עכשיו אתה תהיה עירני בלילה
עדיף להתאפק ל21:00 בערך ולישון
עדיף להתאפק ל21:00 בערך ולישון
כןן
למה לא.
לא
עכשיו חופש למי אכפת אם הוא יהיה עירני בלילה זה חא משנה
באותו הנושא: