4 תשובות
אל... אל תדאג על דברים שלא בשליטתך כרגע. מילא בטסט אבל עכשיו אל. תבקש מהמורה שידבר איתך על משהו. אם אתה עוד מעט בטסט אתה בטח מכיר את המורה וזה דבר איתו חופשי
פתחתי תשלחח
אנונימית
שואל השאלה:
^ איך נדבר בפרטי שנינו אנונימיים
^ איך נדבר בפרטי שנינו אנונימיים
אנונימי
אני בול ככה מתי הטסט שלך?? בואו נדבר ונרגעע
אנונימית
באותו הנושא: