6 תשובות
כןכןכן
כן
כן זה ממש מעניין לשמוע את נקודת המבט של הצד הלא טוב
להציג רק את נקקודת המבט של הנבל זה מאוד מגניב לדעתי
בטח, זה יותר מעניין ומיוחד ככה.
כןן
באותו הנושא: