5 תשובות
הכול
וואי העונה הראשונה מושלמת
אבל אני אוהבת בעונה השניה את הפרק האחרון כי אז קיארה וגיי גיי כמעט כל הזמן ביחד
ואני מתה עליהם
אבל אני אוהבת בעונה השניה את הפרק האחרון כי אז קיארה וגיי גיי כמעט כל הזמן ביחד
ואני מתה עליהם
העונה הראשונה יפה
העונה השניה מטומטמת ולא מובנת
והפרק האהוב עליי זה הפרק הזה שאבא של שרה מת
העונה השניה מטומטמת ולא מובנת
והפרק האהוב עליי זה הפרק הזה שאבא של שרה מת
הפרק בעונה 1 ששרה וג'ון בי יום שלם ביחד והם הולכים לאיזה ספרייה או משהו
שהם הלכו לבית של הזקנה העיוורת למצוא את הזהב
אנונימית