4 תשובות
לדעתי בימינו כבר אוטומט
האמת שיצא לי לראות המון שלומדים גם על אוטומט למרות שאני למדתי ידני

לדעתי הרוב לומדים על אוטומט
הרוב לומדים על אוטומט כי המספר של המורי נהיגה ידני קטן מאוד
אני יכולה לאמר שבאזור שלי כמעט ואין
אנונימית
הרוב לומדים על אוטומט האמת אבל לא משנה איפה הרוב לומדים
תבחרי לעצמך מה שאת רוצנ