5 תשובות
שואל השאלה:
תשובה ראשונה- יש לי אפשרות להישאר באוניברסיטה אחרי הלימודים ולעשות שיעורים... אך זה אומר שאגיע הביתה בשעות 9-11 גמורה גוססת.... אתה חושב שזה עדיף ויעזור לי לסיים עם השיעורים?

אם אגיע הביתה רגיל זה יהיה רק ב8 אז כך או כך השעה שלי מאוחרת
אנונימית
שימי אוזניות ותתחילי ללמוד
אותי זה מכניס ללמידה ומדרבן אותי יותר תנסי גם
מכבה תטלפון ועושה או שפשוט שמה מוזיקה ולומדת.
אני פשוט יושבת ולומדת ובכל כמה דקות עושה הפסקה בטלפון
@s
לפעמים קשה לעשות שיעורים בבית כי יש הרבה הסחות דעת ופיתויים. פלאפון, מיטה, טלוויזיה וכו'
אני מציע לצאת מהבית - או לבית של חברה או אפילו לספרייה עירונית ולעשות שם את שיעורי הבית.
כך את יודעת שברגע שאת מסיימת את חוזרת הביתה, ואת תקועה שם אם לא תסיימי. יותר מדרבן ופחות פיתויים