7 תשובות
כן אני גם עשיתי את אימוני ג'וני טינג ההוא גמור
כן טראומה נוראית
גם לי יש
לא כיף בכלל
לא כיף בכלל
לכולנו
טראומות עד היום אבל היה מלכה באמת
לכולנו.
לכולם
באותו הנושא: