2 תשובות
עדי וחיים.
לדעתי עדי היא אדם מאוד מצחיק, ואני אוהבת אנשים מצחיקים, כי מן הסתם הם מצחיקים ._.
ואני גם חושבת שהריקודים שחיים מכין הם ממשש טוביםם ויפיםם. גם שאר הריקודים יפים, אבל של חיים ממש. מקווה שזה יזכו (:
עדי וחיים גם