8 תשובות
קחי את זה בטוב
לי אומרים שאני נראית בת 15 ואני בכלל בת 17
בכלל לא
זה לא אמור להעליב
גם לי אומרים שאני נראית בת 8
חח
זה מצחיק, וזה הכל
לא בקטע להעליב, וגם אם כן, לא לוקחת את זה ככה
לא
אנונימית
תקחי את זה כמחמאה
לא, לא יודעת איך זה אמור להיות מחמאה כי את לא בת 30 ואומרים לך שאת נראת כמו בת 20 אבל כשהייתי בת 13 וכל הזמן אמרו לי שאני נראת כמו בת 10 וכאלה
אנונימית