7 תשובות
אומרים שזה בגלל הטיקטוק
כלום
שאתה צריך/ה ללכת לרופא עיניים.
זה קורה גם לי
זה יעבור מהר
זה יעבור מהר
זה סוג של פרכוס חלקי זה אומר שיש בעיה נוירולוגית במוח אבל זה לא אומר שבאמת קרה משהו לפעמים זה סתם מתחיל
ניסיתי לעשות מסאז' בעין וכבר לי תנסי ..
זה קורה לכולם לפעמים, זה פשוט עובר מעצמו.. תנסי להיות פחות במדיה וללכת לישון היום מוקדם
באותו הנושא: